Pakalpojumi un cenas
Mēs augstu vērtējam savu klientu laiku un mums ir svarīgi, lai viss sagatavošanās process jums būtu daļa no svētkiem, nevis rutīna, tāpēc koncentrējam jūsu uzmanību tikai uz patīkamiem mirkļiem un netērējam jūsu laiku jautājumiem, kurus mēs varam atrisināt paši, pateicoties mūsu pieredzei un profesionalitātei.
Mēs jūs iesaistām tikai tad, kad jūsu klātbūtne patiešām ir nepieciešama – vietas izvēle, dizaina koncepcijas apstiprināšana, tikšanās ar vadītāju, vienošanās par ēdienkarti un citām būtiskām detaļām.
Mēs arī sekojam līdzi jauniem produktiem un tendencēm, kas nozīmē, ka varam piedāvāt tāda veida pakalpojumus, par kuriem jūs, iespējams, nezināt, bet labprāt izmantotu, plānojot savu pasākumu.
Organizācija
no 1000 EUR
Pasākuma organizēšana vairs nav tikai vietas, vadītāja un fotogrāfa atrašana. Šajā procesā ir daudz nianšu, zināšanas un izpratne par to nepieciešamību nāk ar pieredzi. Pasūtot organizāciju SHIKO aģentūrā, jūs saņemat ne tikai pārbaudītu galveno speciālistu komandu, bet arī poligrāfijas un konditorejas izvēli, dzīvās mūzikas vai mākslinieciskas izrādes variantus, atbilstošas interaktīvas, specefektus, uguņošanu vai Fire Show un daudz ko citu. Mūsu darba izmaksās ir iekļauts arī viss darbs ar raideriem, tehniskais atbalsts un loģistika.
Darba posmi
Pirmā tikšanās
Jūs stāstat par savām vēlmēm un sapņiem, mēs informējam par sagatavošanās procesu un mūsu redzējumu par jūsu ideju īstenošanu
Ja abas puses saprot, ka ir uz viena viļņa un ir vienādi uzskati par to, kas ir skaists un moderns, tad nosakām budžetu, aģentūras maksu un parakstām līgumu
Mēs izveidojam elektronisku Klientu mapi, kurā abām pusēm vienmēr ir pieejamas tāmes, līgumi un cita dokumentācija un pasākuma vizualizācijas, kā arī veidojam kopēju čatu visu jautājumu operatīvai atrisināšanai.
Pirmā tikšanās, tāpat kā visas nākamās, var būt gan klātienē, gan tiešsaistē.
Organizācija
Klienta anketas aizpildīšana, lai uzzinātu visas detaļas par ideālo pasākumu
Tāmes sastādīšana un budžeta veidošana
Pasākuma koncepcijas veidošana
Vietas un komandas izvēle konkrētiem mērķiem, koncepcijai un budžetam
Pasākuma laika un scenārija plāna sastādīšana Pasūtītājam
Tehniskās dokumentācijas sastādīšana pasākuma komandai, lai katrs zinātu ne tikai savus pienākumus, bet arī būtu priekšstats par visu pasākumu
Pasākuma diena
Ja pasākums ir kāzas, tad viens koordinators ir kopā ar jaunlaulātajiem (līgavu) jau no paša rīta - satiek filmēšanas grupu, stilistus, floristiku
Pasākuma vietā ir viens koordinators: kontrolē uzstādīšanu, pārbauda pareizu galdu un viesu sēdvietu izvietojumu, visu zonu gatavību, satiek pasākuma dalībniekus, viesus, palīdz ar sēdvietām, dāvanām, ziediem, regulē restorānadarbu, kā arī maksā visiem izpilditājiem Klienta vārdā
Koordinatoru darba laiks katrā gadījumā tiek saskaņots individuāli
koordinācija
no 300 EUR
Koordinācija, atšķirībā no organizēšanas, ietver darbu tikai pasākuma dienā. Iespējams, svinības organizējāt pats klients, vai arī ar citu organizatoru kaut kas nogāja greizi un jums ir vajadzīgi tie, kas X dienā visu ieplānoto kontrolēs un atrisinās nepārvaramas varas situācijas un problēmas. Ir svarīgi saprast, ka koordinatori šeit ir tikai izpildītāji un nav atbildīgi par Klienta izvēlēto pakalpojumu kvalitāti.
Aģentūras SHIKO nodrošinātais koordinatoru skaits ir atkarīgs no pasākuma mēroga un sarežģītības.
Darba posmi
Sagatavošanās koordinācijai
Pirmā tikšanās starp Klientu un koordinatoru no SHIKO aģentūras, visa jau organizētā apspriešana, līguma parakstīšana, avansa iemaksa
Koordinators izpēta pasākuma plānu, ieskaitot taimingu, loģistiku un citas detaļas, un, ja nepieciešams, sniedz ieteikumus un pielāgojumus optimālai pasākuma norisei.
Pēc dienas “oficiālā” scenārija apstiprināšanas koordinators, iepriekš sazinoties ar visiem pasākuma dalībniekiem, sastāda tehnisko plānu komandai, norādot ierašanās laiku, darba laiku, pagarinājuma nosacījumus un citas nianses, kas tika saskaņoti ar Klientu.
Pasākuma diena
Ja pasākums ir kāzas, tad viens koordinators ir kopā ar jaunlaulātajiem (līgavu) jau no paša rīta - satiek filmēšanas grupu, stilistus, floristiku
Pasākuma vietā ir viens koordinators: kontrolē uzstādīšanu, pārbauda pareizu galdu un viesu sēdvietu izvietojumu, visu zonu gatavību, satiek pasākuma dalībniekus, viesus, palīdz ar sēdvietām, dāvanām, ziediem, regulē restorānadarbu, kā arī maksā visiem izpilditājiem Klienta vārdā
Koordinatoru skaits pasākumā ir atkarīgs no svētku sarežģītības un uzdevumu skaita
konsultācija
70 EUR
Pirmskāzu konsultācija ar organizatoru palīdzēs pareizi novērtēt uzdevumu un izdevumu apjomu, kā arī izlemt, vai ir vēlme un spējas visus šos jautājumus atrisināt pašam.
Tikšanās laikā, kas ilgst 40-60 minūtes, mēs atbildēsim uz visiem Jūsu jautājumiem un 5 darba dienu laikā pēc konsultācijas Jūs saņemsiet sekojošus pasākuma dokumentus:
- Kāzu sagatavošanas plāns soli pa solim
- Provizoriskais taimings un budžets
- Iespējamas norises vietas un galvenie izpildītāji