top of page

Pakalpojumi un cenas

Mēs augstu vērtējam savu klientu laiku un mums ir svarīgi, lai viss sagatavošanās process jums būtu daļa no svētkiem, nevis rutīna, tāpēc koncentrējam jūsu uzmanību tikai uz patīkamiem mirkļiem un netērējam jūsu laiku jautājumiem, kurus mēs varam atrisināt paši, pateicoties mūsu pieredzei un profesionalitātei.

 

Mēs jūs iesaistām tikai tad, kad jūsu klātbūtne patiešām ir nepieciešama – vietas izvēle, dizaina koncepcijas apstiprināšana, tikšanās ar vadītāju, vienošanās par ēdienkarti un citām būtiskām detaļām. 

 

Mēs arī sekojam līdzi jauniem produktiem un tendencēm, kas nozīmē, ka varam piedāvāt tāda veida pakalpojumus, par kuriem jūs, iespējams, nezināt, bet labprāt izmantotu, plānojot savu pasākumu. 

Organizācija

no 1000 EUR

Pasākuma organizēšana vairs nav tikai vietas, vadītāja un fotogrāfa atrašana. Šajā procesā ir daudz nianšu, zināšanas un izpratne par to nepieciešamību nāk ar pieredzi. Pasūtot organizāciju SHIKO aģentūrā, jūs saņemat ne tikai pārbaudītu galveno speciālistu komandu, bet arī poligrāfijas un konditorejas izvēli, dzīvās mūzikas vai mākslinieciskas izrādes variantus, atbilstošas interaktīvas, specefektus, uguņošanu vai Fire Show un daudz ko citu. Mūsu darba izmaksās ir iekļauts arī viss darbs ar raideriem, tehniskais atbalsts un loģistika.

718 V&J__Lite gallery_.jpg
Организация
Darba posmi

Pirmā tikšanās

Jūs stāstat par savām vēlmēm un sapņiem, mēs informējam par sagatavošanās procesu un mūsu redzējumu par jūsu ideju īstenošanu

Ja abas puses saprot, ka ir uz viena viļņa un ir vienādi uzskati par to, kas ir skaists un moderns, tad nosakām budžetu, aģentūras maksu un parakstām līgumu

Mēs izveidojam elektronisku Klientu mapi, kurā abām pusēm vienmēr ir pieejamas tāmes, līgumi un cita dokumentācija un pasākuma vizualizācijas, kā arī veidojam kopēju čatu visu jautājumu operatīvai atrisināšanai.

Pirmā tikšanās, tāpat kā visas nākamās, var būt gan klātienē, gan tiešsaistē.

Organizācija

Klienta anketas aizpildīšana, lai uzzinātu visas detaļas par ideālo pasākumu

Tāmes sastādīšana un budžeta veidošana

Pasākuma koncepcijas veidošana

Vietas un komandas izvēle konkrētiem mērķiem, koncepcijai un budžetam

 

Pasākuma laika un scenārija plāna sastādīšana Pasūtītājam

Tehniskās dokumentācijas sastādīšana pasākuma komandai, lai katrs zinātu ne tikai savus pienākumus, bet arī būtu priekšstats par visu pasākumu

Pasākuma diena

Ja pasākums ir kāzas, tad viens koordinators ir kopā ar jaunlaulātajiem (līgavu) jau no paša rīta - satiek filmēšanas grupu, stilistus, floristiku

 

Pasākuma vietā ir viens koordinators: kontrolē uzstādīšanu, pārbauda pareizu galdu un viesu sēdvietu izvietojumu, visu zonu gatavību, satiek pasākuma dalībniekus, viesus, palīdz ar sēdvietām, dāvanām, ziediem, regulē restorānadarbu, kā arī maksā visiem izpilditājiem Klienta vārdā

Koordinatoru darba laiks katrā gadījumā tiek saskaņots individuāli

179_Evija_&_Artur_web.jpg
koordinācija

no 300 EUR

Koordinācija, atšķirībā no organizēšanas, ietver darbu tikai pasākuma dienā. Iespējams, svinības organizējāt pats klients, vai arī ar citu organizatoru kaut kas nogāja greizi un jums ir vajadzīgi tie, kas X dienā visu ieplānoto kontrolēs un atrisinās nepārvaramas varas situācijas un problēmas. Ir svarīgi saprast, ka koordinatori šeit ir tikai izpildītāji un nav atbildīgi par Klienta izvēlēto pakalpojumu kvalitāti.

Aģentūras SHIKO nodrošinātais koordinatoru skaits ir atkarīgs no pasākuma mēroga un sarežģītības. 

Координция
Darba posmi

Sagatavošanās koordinācijai

Pirmā tikšanās starp Klientu un koordinatoru no SHIKO aģentūras, visa jau organizētā apspriešana, līguma parakstīšana, avansa iemaksa

Koordinators izpēta pasākuma plānu, ieskaitot taimingu, loģistiku un citas detaļas, un, ja nepieciešams, sniedz ieteikumus un pielāgojumus optimālai pasākuma norisei.

Pēc dienas “oficiālā” scenārija apstiprināšanas koordinators, iepriekš sazinoties ar visiem pasākuma dalībniekiem, sastāda tehnisko plānu komandai, norādot ierašanās laiku, darba laiku, pagarinājuma nosacījumus un citas nianses, kas tika saskaņoti ar Klientu.

Pasākuma diena

Ja pasākums ir kāzas, tad viens koordinators ir kopā ar jaunlaulātajiem (līgavu) jau no paša rīta - satiek filmēšanas grupu, stilistus, floristiku

 

Pasākuma vietā ir viens koordinators: kontrolē uzstādīšanu, pārbauda pareizu galdu un viesu sēdvietu izvietojumu, visu zonu gatavību, satiek pasākuma dalībniekus, viesus, palīdz ar sēdvietām, dāvanām, ziediem, regulē restorānadarbu, kā arī maksā visiem izpilditājiem Klienta vārdā

Koordinatoru skaits pasākumā ir atkarīgs no svētku sarežģītības un uzdevumu skaita

konsultācija

70 EUR

Pirmskāzu konsultācija ar organizatoru palīdzēs pareizi novērtēt uzdevumu un izdevumu apjomu, kā arī izlemt, vai ir vēlme un spējas visus šos jautājumus atrisināt pašam.

Tikšanās laikā, kas ilgst 40-60 minūtes, mēs atbildēsim uz visiem Jūsu jautājumiem un 5 darba dienu laikā pēc konsultācijas Jūs saņemsiet sekojošus pasākuma dokumentus:

 

- Kāzu sagatavošanas plāns soli pa solim

- Provizoriskais taimings un budžets

- Iespējamas norises vietas un galvenie izpildītāji

148 I&D_(22.06.2019).jpg
Консультация
bottom of page